مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 11:202021-07-23سياسي

باغ بخر، رودخانه ببر!/ حس مالکیت بر رودخانه های طرقبه از کجا نشأت می گیرد؟


شهردار طرقبه بازگشایی حریم و ایجاد خط ساحلی رودخانه های این شهرستان ییلاقی زیبا را از دغدغه های شهرداری دانست و گفت: اجاره دادن بستر و حریم رودخانه ها توسط آب منطقه ای باعث شده که مالکین باغات متصل به بستر حس مالکیت نسبت به حریم و بستر رودخانه داشته باشند.

- ناصر باقری مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در طرقبه با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصلی شهرداری بازگشایی حریم و ایجاد مسیر حرکتی کنار گذر رودخانه ها است، بیان کرد: بازگشایی ها آسان و به سهولت انجام نمی شود و عوامل بسیاری در این موضوع دخیل است، اولین موضوع، هماهنگی با  آب منطقه ای است که عملا صدور مجوز محدوده بستر و حریم رودخانه ها توسط آن ها انجام می شود و شهرداری با مشارکت مردم آن را اجرایی می کند.

شهردار طرقبه با اشاره به جلساتی که اخیرا با آب منطقه ای در خصوص حریم رودخانه ها برگزار شده است، تصریح کرد: در این جلسات تأکید شد که بستر رودخانه ها تا حد امکان توسط آب منطقه ای مدیریت شود تا کمتر اجاره داده شوند، یکی از موضوعاتی که در مورد رودخانه ها وجود دارد این است که بستر و حریم به نوعی در اختیار مالک قرار می گیرد.

وی بیان کرد: اجاره دادن بستر و حریم رودخانه ها باعث شده که مالکین باغات متصل به بستر حس مالکیت نسبت به حریم و بستر رودخانه داشته باشند و توافق برای منفک کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ بخر، رودخانه ببر!/ حس مالکیت بر رودخانه های طرقبه از کجا نشأت می گیرد؟

باغ بخر، رودخانه ببر!/ حس مالکیت بر رودخانه های طرقبه از کجا نشأت می گیرد؟