مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 10:452021-07-23اقتصادي

رشد بیش از 1500 درصدی سودخالص در سیمان زنجان


شرکت سیمان زنجان از جمله شرکتهای تابعه شستا علاوه بر خروج از زیاندهی موفق به رشد یک هزار و 527 درصدی در شاخص سود خالص شد و توانست در سال 99 رکورد تولید از بدو تاسیس را بشکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان زنجان، مجدالدین خادمی، مدیرعامل شرکت سیمان زنجان با اشاره نقش بسیار مهم شستا و سیتا در تعیین استراتژی های سیمان زنجان اظهار کرد: متاسفانه سیمان زنجان سال ها دچار زیان دهی شده بود، اما خوشبختانه با حمایت های شستا و سیتا این شرکت از زیان دهی خارج و به سوددهی مناسبی رسید.

   مدیرعامل شرکت سیمان زنجان افزود: در دو سال اخیر دستاوردهای قابل توجهی در سیمان زنجان حاصل شده که از جمله می توان به راه اندازی خط دوم نیمه تعطیل کارخانه با تامین گیربکس و افزایش راندمان تولید کارخانه، افزایش 178 درصدی وجه نقد حاصل از فعالیت های عملیاتی شرکت، افزایش 20 درصدی حاشیه سود ناخالص، 15 درصدی حاشیه سود عملیاتی و 13 درصدی حاشیه سود خالص نسبت به سال گذشته، کاهش دوره وصول مطالبات از 18 روز به 6 روز، حذف فروش اعتباری از مرداد ماه سال 99  و افزایش 19 درصدی میزان تولید اشاره کرد.

   مدیرعامل شرکت سیمان زنجان با اشاره به عدم افزایش منطقی قیمت سیمان طی سال های گذشته گفت: در شرایطی که قیمت دستوری سیمان در سال های گذشته تابع شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیش از 1500 درصدی سودخالص در سیمان زنجان

رشد بیش از 1500 درصدی سودخالص در سیمان زنجان