مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 04:202021-07-23سياسي

انتخاب شهردار بجنورد در انتظار تصمیم شورای شهرجدید


عضو منتخب شورای شهر بجنورد از جلسات منتخبین شورای شهر، پیرامون انتخاب شهردار بجنورد خبر داد و گفت: در مرحله دوم، بررسی رزومه 20 نفر از افراد در دستور کار قرار داشت که این جلسات ادامه دارد و نتیجه بعدا اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، یوسف مغروری در مورد برنامه ی شورای شهر اظهار کرد: اجرای طرح ها و پروژه ها در بخش ها و حوزه های مختلف نیازمند مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار است.

وی گفت: نمایندگان مجلس می توانند در این بخش و برای جذب سرمایه گذار و استفاده از ظرفیت های فرا استانی به کمک مدیران شهری بیایند.

عضو منتخب شورای شهر بجنورد تصریح کرد: وصول 264 میلیاردی مطالبات شهرداری از دستگاه های دولتی نیازمند مساعدت و هم افزایی مدیران و مسئولان استانی است.

مغروری با اشاره به تبصره یک ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده در بخش عوراض آلایندگی افزود: این ماده قانونی ظرفیت دیگری برای افزایش درآمدها است که پتروشیمی بجنورد می بایست در این بخش ایفای نقش کند.

این عضو شورای شهر از جلسات شبانه متتخبین شورای شهر، پیرامون انتخاب شهردار بجنورد خبر داد و تأکید کرد: در مرحله دوم، بررسی رزومه 20 نفر از افراد در دستور کار قرار داشت که این جلسات تا یک بامداد ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شهردار بجنورد در انتظار تصمیم شورای شهرجدید

انتخاب شهردار بجنورد در انتظار تصمیم شورای شهرجدید