مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 14:202021-07-22ورزشي

دنیا ابزار شهدا برای رسیدن به خدا بود


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهدا مجاهدت درست مصرف کن بودند، گفت: شهدا نسبت به همنوع و نیازمندان بی تفاوت نبودند و هر آنچه داشتند را با دیگران تقسیم می کردند و نگاه شهدا نسبت به دنیا ابزاری بود و از ابزار دنیا برای رسیدن به شهادت و خدا بهره بردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری امروز در مراسم یادواره شهدای منا در سالن ورزشی شهید صالحی لنگرود با بیان اینکه امروز همه ما مهمان ضیوف الرحمان ها آنها هستیم، اظهار کرد: وقتی اولین قطره خون شهید بر زمین ریخته می شود خدا آن ها را می بخشد و مهمان خدا بوده و در نزد خدا روزی خواهند خورد.

وی با بیان اینکه 45 درصد شهدای دوران دفاع مقدس زیر 35 سال بودند، گفت: در بین شهدای دوران دفاع مقدس شهدای پایین تر از 20 سال نیز دیده می شود که در همان سن کم افتخارهای زیادی را آفریدند.

استاد حوزه و دانشگاه وی با بیان اینکه شهدا سعی کردند در دنیا هیچ کس را اندازه خدا دوست نداشته باشند، افزود: به شهادت رسیدن حاجیان در منا اتفاقی نبود و قطعاً به دلیل زندگی خدایی آنها در دنیا بود که در آن حادثه از بین هزاران حاجی این تعداد به مقام شهادت رسیدند.

ماندگاری با بیان اینکه اگر حب دنیا وارد دل شود باعث ویروس و غده سرطانی در دل می شود که خدا را از دل دور می کند، تصریح کرد: یکی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیا ابزار شهدا برای رسیدن به خدا بود

دنیا ابزار شهدا برای رسیدن به خدا بود