مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 11:202021-07-22پزشكي

58 درصد از تست های کرونا در قم مثبت می شود


مدیرگروه آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت قم اعلام کرد: درصد مثبت بودن تست های پی سی آر 58 درصد شده که آمار بالایی برای استان می باشد.

- مدیرگروه آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت قم گفت: تمام شاخص های بیماری کرونا نسبت به هفته گذشته در این استان 100 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمدتقی سلطانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان بستری هفتگی به 658 نفر و تعداد مراجعه کنندگان به مراکز 9 گانه جامع سلامت به سه هزار و 257 نفر در هفته جاری افزایش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: 2 هزار و 740 بیمار در یک هفته شناسایی شده است که افزایش صددرصدی دارد و درصد مثبت بودن تست های پی سی آر 58 درصد شده که آمار بالایی برای استان می باشد.

به گفته وی، مناطق قرمز شهر از 12 منطقه در هفته گذشته به 21 منطقه در هفته جاری افزایش یافته که شهروندان باید آگاه باشند هرگونه تجمع از جمله دورهمی های خانوادگی، کانون خطر و آلودگی است.

سلطانی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: مراکز واکسیناسیون کرونای این استان در روزهای تعطیل از ساعت 08:30 صبح تا 20 شب برای تزریق واکسن فعال است.

وی افزود: مرکز شماره یک واقع در میدان روح الله جنب دانشکده بهداشت، مرکز شماره چهار در محل نمایشگاه های دایمی واقع در خیابان خاکفرج، مرکز شماره پنج واقع در مصلی قدس و مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 درصد از تست های کرونا در قم مثبت می شود

58 درصد از تست های کرونا در قم مثبت می شود