مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-22پزشكي

تدابیر خاص بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران کرونایی


رییس بیمارستان مسیح دانشوری با تاکید بر حضور فعال همه کادر پزشکی و پرستاران جهت پاسخگویی سریع به بیماران،گفت: بیماران چه در مراجعه اولیه و چه بیماران ارجاعی از بیمارستان های دیگر حتما تحت درمان قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، جلسه فوق العاده شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با موج پنجم و با افزایش مراجعه بیماران به اورژانس کرونای این مرکز به ریاست دکتر ولایتی و با حضور معاونین و مسئولین بخش های مختلف بیمارستان برگزار شد.

در این نشست فوق العاده بررسی و  بسیج تمامی امکانات و تجهیزات مرکز جهت ارائه خدمات حداکثری درمانی به هموطنان در دستور کار قرار گرفت.

راهکارهای ارائه خدمات بیشتر و متناسب با شرایط جدید که به دلیل افزایش سه برابری مراجعه کنندگان طی هفته اخیر در پیک پنجم مبارزه با این ویروس حضور داشته و اقدام و تلاش کرد و در حال حاضر هم باید با  تمام توان و همراهی کادر درمانی بر این مهم تمرکز داشته باشد که حتی الامکان هیچ مراجعه کننده ای از هر نوع و از هر شدتی بدون دریافت خدمات درمانی بیمارستان را ترک نکند و دست اندرکاران اهتمام لازم به منظور پذیرش و در صورت لزوم بستری هر چه بیشتر مراجعه کنندگان را در نظر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر خاص بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران کرونایی

تدابیر خاص بیمارستان مسیح دانشوری همزمان با افزایش مراجعه بیماران کرونایی