مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-22پزشكي

افراد دارای دفیبریلاتور، برای پیشگیری از مرگ زودرس ورزش کنند


نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد، تنها اندکی فعالیت ورزشی می تواند به نفع افرادی باشد که دارای دفیبریلاتور قلب کاشته شده هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد، تنها اندکی فعالیت ورزشی می تواند به نفع افرادی باشد که دارای دفیبریلاتور قلب کاشته شده هستند.

به نقل از یو اس نیوز، دفیبریلاتور قلب و عروق قابل کاشت (ICD) دستگاهی است که با باتری کار می کند و برای تشخیص ریتم های غیرطبیعی قلب و ایجاد شوک الکتریکی برای بازگرداندن ضربان طبیعی قلب در زیر پوست قرار می گیرد.

نتایج تحقیق جدید نشان داد، پس از این که بیماران ICD را دریافت می کنند، اندکی افزایش فعالیت بدنی خطر بستری شدن در بیمارستان و مرگ زودرس را کاهش می دهد این مورد حتی در شرایطی که تقویت آمادگی جسمانی آنان از یک برنامه توان بخشی رسمی پیروی نمی کرد نیز صادق بود.

دکتر برت آتواتر، مدیر الکتروفیزیولوژی موسسه قلب و عروقی اینوا در فیرفکس، واشنگتن آمریکا گفت: برنامه های توان بخشی قلب به بیماران یک محیط امن برای افزایش فعالیت بدنی پس از کاشت ICD را می دهد.

وی بیان کرد: شواهد نشان داده است که بازتوانی قلب، خطر بستری شدن زیاد در بیمارستان و مرگ را کاهش می دهد اما برنامه های توان بخشی قلب به ویژه در میان زنان، افراد مسن، افراد از گروه های نژادی و قومی متنوع و کسانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد دارای دفیبریلاتور، برای پیشگیری از مرگ زودرس ورزش کنند

افراد دارای دفیبریلاتور، برای پیشگیری از مرگ زودرس ورزش کنند