مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 03:202021-07-21اجتماعي

پویش «نذر طفل رباب» برای کمک به خوزستان و سیستان و بلوچستان


بنیاد دعبل خزاعی پویش «نذر طفل رباب» را با کمک جامعه ستایشگران و هیأتی های کشور برای کمک به بی آبی مردم استان های سیستان و بلوچستان و خوزستان راه اندازی کرد.

- ، بنیاد دعبل خزاعی پویش نذر طفل رباب را با کمک جامعه ستایشگران و هیأتی های کشور برای کمک به بی آبی مردم استان های سیستان و بلوچستان و خوزستان راه اندازی کرد.

در متن فراخوان این پویش آمده است: به برکت نفس گرم روضه خوانان، اشک های پاک گریه کنان، دستان پرمهر کریمان و یکایک مردم ایران و به افسوس تعداد قطرات باران نیامده در صحرای کربلا، مهرریزانی به وسعت دل های شیفته حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهیم داشت.

بنیاد دعبل خزاعی همزمان با حرکت کاروان سیدالشهدا (ع) از مکه به سمت کوفه، در راستای همیاری و کمک رسانی به استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان، با دریافت و جمع آوری کمک های نقدی آحاد مردم، به خصوص جامعه ستایشگری، هیأت ها، تشکل های مذهبی و کانون های فرهنگی و تبلیغی به کمک خواهد شتافت.

در این پویش بناست با جذب منابع و یاری جامعه ستایشگران و هیأت های کشور که همیشه پیشرو و فعال در عرصه های مختلف خدمت رسانی بوده اند، با کمک به روند آب رسانی به این مناطق، گره ی از مشکلات مردم این استان ها برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «نذر طفل رباب» برای کمک به خوزستان و سیستان و بلوچستان

پویش «نذر طفل رباب» برای کمک به خوزستان و سیستان و بلوچستان