مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 15:002021-07-21حوادث

اطفاء حریق کارگاه صافکاری در تبریز


معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به وقوع آتش سوزی در کارگاه صافکاری، گفت: در این آتش سوزی قسمتی از یک دستگاه خودرو سواری ماکسیما طعمه حریق شده بود که آتش نشانان با اقدام به موقع این آتش سوزی را مهار و از سرایت حریق به سایر خودروهای پارک شده در کارگاه پیشگیری کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به وقوع آتش سوزی در کارگاه صافکاری، گفت: در این آتش سوزی قسمتی از یک دستگاه خودرو سواری ماکسیما طعمه حریق شده بود که آتش نشانان با اقدام به موقع این آتش سوزی را مهار و از سرایت حریق به سایر خودروهای پارک شده در کارگاه پیشگیری کردند.

آتش پاد سوم اکبر دشتی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز با گزارش مشاهده آتش و دود داخل کارگاه صافکاری در مسیر دروازه تهران از سوی شهروندان به سامانه 125 ، آتش نشانان همیشه آماده ایستگاه شماره پنج به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودرو سواری در داخل کارگاه صافکاری واقع در دروازه تهران طعمه حریق شده بود که دود و آتش حاصل از حریق، شهروندان حاضر در محل را جلب توجه و با اطلاع رسانی بموقع این حادثه به سازمان آتش نشانی موجب اعزام سریع آتش نشانان به محل وقوع حادثه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفاء حریق کارگاه صافکاری در تبریز

اطفاء حریق کارگاه صافکاری در تبریز