مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-21بين الملل

عون: رایزنی پارلمانی برای تعیین نخست وزیر مکلف در موعد مقرر انجام می شود


رییس جمهور لبنان تأکید کرد که پس از انصراف «سعد الحریری»، رایزنی های پارلمانی برای تعیین نخست وزیر جدید مأمور تشکیل کابینه در موعد مقرر انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میشل عون رییس جمهور ، میشل عون امروز در حساب توییتری نوشت که رایزنی های پارلمانی در موعد مقرر انجام خواهد شد .

وی افزود: هر درخواستی برای به تأخیر انداختن این رایزنی ها بایستی با دلیل و قابل توجیه باشد .

پنج شنبه گذشته سعد الحریری رییس تیار المستقبل و نخست وزیر مأمور تشکیل دولت لبنان پس از ارائه فهرست وزرای پیشنهادی خود به میشل عون و درخواست برای انجام برخی اصلاحات در آن، از تشکیل کابینه انصراف داد.

لبنان پس از انفجار بندر بیروت وارد یک بحران سیاسی شده است؛ لبنان در تاریخ چهارم اوت سال 2020 (14 مرداد) در بندرگاه بیروت شاهد انفجاری مهیب بود؛ انفجاری که بیش از 190 کشته و 6500 مجروح به دنبال داشت.

به دنبال این انفجار و تشدید بحران سیاسی در این کشور حسان دیاب نخست وزیر پیشین این کشور استعفا کرد و مصطفی ادیب با رأی پارلمان لبنان به عنوان مأمور تشکیل کابینه در این کشور انتخاب شد با این حال، او نیز پس از گذشت چند هفته انصراف خود را اعلام کرد تا اینکه سعد الحریری نخست وزیر اسبق لبنان به عنوان مأمور جدید تشکیل کابینه در این کشور انتخاب شد اما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عون: رایزنی پارلمانی برای تعیین نخست وزیر مکلف در موعد مقرر انجام می شود

عون: رایزنی پارلمانی برای تعیین نخست وزیر مکلف در موعد مقرر انجام می شود