مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-21بين الملل

اولین زندانی مراکشی آزاد شده از گوانتانامو در دولت بایدن به کشورش بازگشت


شهروند مراکشی که از 19 سال قبل بدون تفهیم اتهام در زندان گوانتانامو زندانی بود، پس از بازگشت به مراکش و اتمام بازجویی های پلیس این کشور، نزد خانواده اش بازگشت.

- شهروند مراکشی که از 19 سال قبل بدون تفهیم اتهام در زندان گوانتانامو زندانی بود، پس از بازگشت به مراکش و اتمام بازجویی های پلیس این کشور، نزد خانواده اش بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، به گفته خلیل الادریسی، وکیل مدافع عبد اللطیف ناصر، شهروند مراکشی 56 ساله به عنوان اولین زندانی گوانتانامو که در دوره ریاست جمهوری جو بایدن آزاد شده، به کشورش بازگشت.

این شهروند مراکشی به محض رسیدن به کشورش توسط مرکز ملی پلیس قضایی دار البیضا به ظن ارتکاب اقداماتی تروریستی بازجویی شده و پس از تمام بازجویی ها آزاد شد.

الادریسی با اشاره به اینکه انتظار نمی رود هیچ گونه اقدامی علیه موکلش در پیش گرفته شود، گفت: عبد اللطیف ناصر اکنون نزد خانواده اش است که نزدیک دو دهه از آنها دور بود، او تنها می خواهد زندگی قبل از بازداشتش را ازسربگیرد.

طبق آنچه در پرونده وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) آمده است، عبد اللطیف ناصر عضو یک گروه اسلامی صوفی مسالمت جوی مراکشی بود، این گروه در دهه هشتاد غیرقانونی بود، او برای جنگ در چچن جذب شد اما در نهایت به افغانستان اعزام شده و در یک اردوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین زندانی مراکشی آزاد شده از گوانتانامو در دولت بایدن به کشورش بازگشت

اولین زندانی مراکشی آزاد شده از گوانتانامو در دولت بایدن به کشورش بازگشت