مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-21اجتماعي

پلاک های جعلی، پیامک های شوک آور


این روزها با اعمال محدودیت های کرونایی برای رفت و آمد خودروها برخی هموطنان پیامک هایی مبنی بر تردد غیرمجاز در ساعات ممنوعه(22 تا سه بامداد) دریافت می کنند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بنابر اظهارات شهروندان پایتخت نشین غالب این پیامک های اشتباهی بین ساعت 22 الی سه بامداد(ساعات ممنوعه) ارسال می شود و در این بین پلیس علت این امر را مخدوش کردن پلاک خودروها از سوی برخی رانندگان متخلف عنوان می کند.

اعلام تردد در ساعت غیرمجازشهروند گرامی؛ برای حفظ سلامت خود و خانواده و براساس مصوبه ستاد کرونا، تردد خودروی شما به شماره **ص** - ایران99 در تاریخ 1400/04/12 ساعت 2:45 ثبت گردید.

لطفا از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز نمایید.

قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای کلان شهر تهران متن پیامکی است که برای مالک خودرو رسیده است و نگرانی صاحب خودرو این است که اگر با همین ترفند، متخلفان مرتکب جرم های دیگری شوند چه اقدامی باید انجام دهند و وظیفه پلیس در این شرایط چیست؟ کارشناسان پلیس راهور معتقدند که بحث محدودیت های کرونایی یک مأموریت مقطعی است که بنابه شرایط خاص کشور به پلیس ابلاغ و به مرحله اجرا گذاشته شده است.

به گفته آنها در این بین سامانه های ثبت تخلف پلیس مراحلی را طی کرد تا کد گرفته و بتواند با آن تخلف خاص برخورد کند؛ به طول مثال دوربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاک های جعلی، پیامک های شوک آور

پلاک های جعلی، پیامک های شوک آور