مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-21پزشكي

«گلوریا»، به نام لاغری و به دام اعتیاد


«گلوریا» نام یک گل زیبایی است که در هند می روید اما سوداگران مرگ و سودجویان این گل زیبا را تبدیل به ماده مخدر خطرناکی کرده اند که باعث مرگ برخی مصرف کنندگان یا آسیب های جدی به آنها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ورود انواع مختلف روانگردان ها و افزایش روزافزون گرایش نوجوانان و جوانان به مواد مخدر صنعتی از تهدیدهای جدی است این در حالی است که به تازگی پلیس و وزارت بهداشت اعلام کرده است قرص گلوریا که به عنوان قرص لاغری توزیع می شود، حاوی ماده مخدر آمفتامین یا همان شیشه است.

قرص گلوریا یکی از قرص های پر طرفدار لاغری است که از ترکیبات گیاهی هندی به نام لوتوس تشکیل شده و تا به امروز گزارشات منفی زیادی از مصرف این قرص از طرف کاربران و نهاد های دولتی اعلام شده است و به گفته پلیس این قرص حاوی آمفتامین یا همان شیشه است.

این روزها مواد مخدر متنوعی از جنس ماده مخدر صنعتی در بازار عرضه می شود که همگی آن ها مشتقاتی از شیشه را دارا هستند.

سازمان غذا و دارو نیز نسبت به مصـرف مکمل تقلبی و اعتیاد آور لاغری (گلوریا) با ترکیب ماده مخدر صنعتی آمفتامین(شیشه) هشدار داده است.

آمفتامین که در بازار سیاه با نام شیشه شناخته می شود، یک محرک قوی سیستم عصبی مرکزی با پتانسیل اعتیادآوری است که برای اهداف تفریحی به طور گسترده مورد سوء مصرف قرار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گلوریا»، به نام لاغری و به دام اعتیاد

«گلوریا»، به نام لاغری و به دام اعتیاد