مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 17:102021-07-20حوادث

ممانعت پلیس از ورود خودروهای شخصی پلاک غیربومی به گیلان


فرمانده انتظامی گیلان از منع تردد و ممنوعیت های ترافیکی در تعطیلات پیش رو خبر داد و گفت: تمامی خودروهای شخصی پلاک غیربومی که قصد ورود به استان را دارند توسط دوربین های کنترلی اعمال قانون می شوند.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از منع تردد و ممنوعیت های ترافیکی در تعطیلات پیش رو خبر داد و گفت: تمامی خودروهای شخصی پلاک غیربومی که قصد ورود به استان را دارند توسط دوربین های کنترلی اعمال قانون می شوند.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح اجرای طرح محدودیت های تردد کرونایی در گیلان اظهار کرد: منع تردد و ممنوعیت های ترافیکی در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به افزایش آمار مبتلایان به این ویروس منحوس از ساعت 18 روز دوشنبه، 28 تیر ماه آغاز و تا پایان ساعت 7صبح روز دوشنبه، 4 مرداد ماه با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ادامه دارد و از ورود و خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و غیربومی به استان گیلان جلوگیری می شود.

وی هدف از اجرای ممنوعیت های تردد کرونایی را کاهش و قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس دانست و ضمن تاکید بر حضور ماموران انتظامی در محورهای ورودی گیلان و ممانعت آنها از ورود مسافران به داخل شهرهای استان و بازگشت آنها به شهرهای مبدا افزود: تمامی خودروهای شخصی با پلاک های غیربومی که قصد ورود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت پلیس از ورود خودروهای شخصی پلاک غیربومی به گیلان

ممانعت پلیس از ورود خودروهای شخصی پلاک غیربومی به گیلان