مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 12:152021-07-20سياسي

اتصال رایگان دو حلقه چاه به شبکه آب شهری فامنین


مسئول کانون فرهنگی مطالبه گران فامنین گفت:دو حلقه چاه آب شرب برای برطرف شدن مشکل آب آشامیدنی شهر فامنین با همکاری کشاورزان و کانون فرهنگی مطالبه گران به شبکه تامین آب متصل شد.

- در زمینه مشکلات به وجود آمده در مورد کمبود آب اظهار کرد: با توجه به وضعیت به وجود آمده در هفته های گذشته در شهرستان فامنین و مشکلات ایجاد شده به علت نبود آب کافی، قطعی مکرر آب و تأمین نشدن آب شرب شهر، کانون فرهنگی مطالبه گران وظیفه خود دانست در این مرحله حساس و بحرانی به کمک مسئولین برای حل مشکل مردم اقدام کند و در این خصوص جلسه هایی به صورت جهادی با فرماندار، شورای شهر و مدیر امور آبفا و کشاورزان تشکیل شد.

وی افزود: با بررسی میدانی و کارشناسی در این حوزه و ارائه پیشنهادات و راه حل های پیش رو را با همکاری اداره آب و کشاورزان پیگیری و با میانجیگری کانون مطالبه گران بین مسئولین و مردم 6 حلقه چاه جهت کمک به آب شرب شهر به صورت رایگان آماده عقد قرارداد شد.

ترابی ادامه داد: از این 6 حلقه با توجه به موقعیت چاه ها و کیفیت آب دو حلقه مورد تأیید اداره آب و کارشناسان مربوطه قرار گرفت و به شبکه آب شرب شهر متصل شد.

وی افزود: در راستای کم شدن تنش آبی در سال آینده یک حلقه چاه جایگزین با همکاری کانون مطالبه گران و اداره آب در برنامه ی 3 ماه آینده قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال رایگان دو حلقه چاه به شبکه آب شهری فامنین

اتصال رایگان دو حلقه چاه به شبکه آب شهری فامنین