مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-20اجتماعي

خانواده ها پولی به مدارس ندهند/ خوداجتهادی برخی مدیران در دریافت وجه!


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برخورد با مدیران مدارسی که از والدین مطالبه وجه کنند خبر داد و گفت: در صورت گزارش والدین با متخلفین برخورد می شود.

- خانواده ها پولی به مدارس ندهند/ خوداجتهادی برخی مدیران در دریافت وجه! ایسنا/سمنان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برخورد با مدیران مدارسی که از والدین مطالبه وجه کنند خبر داد و گفت: در صورت گزارش والدین با متخلفین برخورد می شود.

محمد دستورانی در گفت وئگو با خبرنگاران اظهار کرد: جز مدارس غیرانتفاعی، نمونه، شاهد و برخی مدارس خاص، هیچکدام از مدارس دولتی نباید از دانش آموزان بابت ثبت نام وجهی دریافت کنند.

وی از راه اندازی ستاد ثبت نام در آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: معاونت ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سرپرستی این ستاد را عهده دار است و بر روند ثبت نام ها نظارت کامل دارند.

وی با بیان اینکه مدیران مدارس حق ندارند قبل از شروع تحصیل و در حین ثبت نام مطالبه وجه کنند تصریح کرد: حتی مدارسی که براساس قوانین شهریه دریافت می کنند اجازه ندارند مطالبه همه شهریه را کنند و باید متناسب با توانایی خانواده ها شهریه را تقسیط و 15درصد آنها را زمان ثبت نام مطالبه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: برخی از مدارس خاص که مجوز دریافت وجه دارند نیز باید در این شرایط کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها پولی به مدارس ندهند/ خوداجتهادی برخی مدیران در دریافت وجه!

خانواده ها پولی به مدارس ندهند/ خوداجتهادی برخی مدیران در دریافت وجه!