مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-20اقتصادي

قیمت دام زنده اعلام شد + اسامی 15 جایگاه عرضه بهداشتی


مدیر عامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به قیمت عرضه دام زنده در مراکز اشاره شده گفت: قیمت مصوب گوشت دام زنده در این مراکز بین 57 تا 60 هزار تومان برای هر کیلو در نظر گرفته شده است.

- جی پلاس؛ مدیر عامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قیمت دام زنده در جایگاه های ثابت و موقت عرضه بهداشتی اعلام شد.

سید سعید راد با اشاره به عرضه دام زنده در 15 جایگاه عرضه بهداشتی تدارک دیده توسط شهرداری تهران گفت: امروز و فردا بالغ بر 10 هزار راس دام در 15 جایگاه عرضه بهداشتی تدارک دیده شده است و شهروندان می توانند برای ادای نذورات به هر یک از پانزده جایگاه عرضه بهداشت دام در روز عرفه از ساعت 9 صبح تا 19 و عید قربان از 5 بامداد تا 15 مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه کل لاشه یا بخشی از هر دام که پس از خریداری و ذبح بنا به دستور دامپزشک حاضر در محل ذبح خواهد شد و به خریدار تحویل داده خواهد شد، گفت: خرید و ذبح دام از مراکز عرضه بهداشتی مدام علاوه بر تامین بهداشت و حفظ سلامتی شهروندان به لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: بنا بر برنامه ریزی انجام شده تمامی پروتکل های بهداشتی در 15 جایگاه عرضه بهداشتی دام رعایت خواهد شد و تمامی این فرایند توسط بازرسان میادین نظارت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت دام زنده اعلام شد + اسامی 15 جایگاه عرضه بهداشتی

قیمت دام زنده اعلام شد + اسامی 15 جایگاه عرضه بهداشتی