مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-20سياسي

ارتش با تمام وجود در کنار مردم خوزستان خواهد ایستاد/ توزیع روزانه 170 هزار لیتر آب


فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: ارتش با تمام وجود در کنار مردم خواهد بود و در این بحران به وجود آمده در کنار مردم می ایستد تا انشالله این مشکل نیز رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، امیر سرتیپ دوم، حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور در رابطه با توزیع آب شرب در روستاهای بستان اظهار کرد: امروز ما در منطقه دهلاویه و یادمان شهید چمران جمع شدیم تا به مردم این منطقه که دچار کم آبی و تنش آبی هستند کمک کنیم.

وی افزود: ما در سال های دفاع مقدس دوشادوش این مردم از این آب و خاک دفاع کردیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای عنوان کرد: این خاک به دلیل عطرآگین بودنش با خون شهدا و همچنین مردمان مقاوم و سخت کوش و همیشه در صحنه آن هر دو برای ما مقدس هستند .

وی افزود: ارتش با تمام وجود در کنار مردم خواهد بود و در این بحران به وجود آمده در کنار مردم می ایستد تا انشالله این مشکل نیز رفع شود.

  فرمانده قرارگاه منطقه ای عنوان کرد: یک تانکر 15 هزار لیتری و هفت تانکر 10 هزار لیتری به مدت یک هفته در روستاهای بستان آبرسانی برای اهالی و دام و احشام روستاییان را خواهد داشت و مقرر شده تا روزانه 170 هزار لیتر و جمعاً در این یک هفته یک میلیون و 190 هزار لیتر آب شرب توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش با تمام وجود در کنار مردم خوزستان خواهد ایستاد/ توزیع روزانه 170 هزار لیتر آب

ارتش با تمام وجود در کنار مردم خوزستان خواهد ایستاد/ توزیع روزانه 170 هزار لیتر آب