مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-20ورزشي

سرگذشت لباس های جنجالی ایران در المپیک


سال ها از حضور تیم ایران در مسابقات المپیک و عرصه های جهانی می گذرد اما هر دوره لباس کاروان ایران در این میدان جهانی سوژه می شود و مورد پسند برخی از مردم نیست؛ - چنانکه دبیرکل کمیته ملی المپیک هم معتقد است 80 میلیون ایرانی هستیم و هر کسی یک سلیقه دارد .

لباس کاروان ورزشی ایران چند سالی است که بواسطه توسعه شبکه های اجتماعی مورد توجه بیشتری نسبت به قبل قرار گرفته است و درباره آن اظهارنظرهای متفاوتی دیده می شود.

توقع خوش سلیقگی از مسئولان کمیته ملی المپیک نداریم اما اگر می رفتید از میدون هفت تیر مانتوی خانم ها و از یه کت و شلوار فروشی زیر پل کالج یا باب همایون لباس آقایون رو می گرفتید خیلی آبرومندتر و شیک تر بود ، توان و حوصله اعتراض کردن به لباس المپیکی ها رو هم نداریم دیگه وگرنه اولین سوال شاید این بود که دلیل انتخاب این رنگ چی بوده و با کدوم رنگ پرچم همخونی داره که شده رنگ مانتو و مقنعه المپیکی ها؟ ، از این بهتر نمی شد ظاهر خانم ها و البته تیم المپیک را خراب کرد.

می شد؟! این فقط چند نظر از میان صدها اظهارنظر کاربران شبکه های اجتماعی در انتقاد از لباس کاروان ورزشی ایران است.

البته برخی هم به رانتی که ممکن است در این بین پیش وجود داشته باشد اشاره و این سوال را مطرح کرده اند که طراحی این لباس ها چقدر آب خورده است؟ عکسی که از ورزشکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگذشت لباس های جنجالی ایران در المپیک

سرگذشت لباس های جنجالی ایران در المپیک