مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-20بين الملل

یک رهبر کرد سوریه: آماده گفت وگو با دمشق هستیم


عضو هیئت ریاست مشترک حزب اتحاد دموکراتیک سوریه تأکید کرد، این حزب آماده رایزنی با دمشق است و با هیچ کدام از قدرت های خارجی موجود در سوریه همراه نیست.

- عضو هیئت ریاست مشترک حزب اتحاد دموکراتیک سوریه تأکید کرد، این حزب آماده رایزنی با دمشق است و با هیچ کدام از قدرت های خارجی موجود در سوریه همراه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، آلدار خلیل، عضو هیئت ریاست مشترک حزب اتحاد دموکراتیک سوریه در جریان سخنرانی خود در شهر قامشلی سوریه به مناسبت نهمین سالروز آغاز بحران در سوریه خاطرنشان کرد: با دوشادوشی و همبستگی اهالی شمال و شرق سوریه توانستیم به دستاوردهای مهمی دست یابیم.

وی در ادامه افزود، اعضای این حزب بی وقفه در معرض حملات به ویژه از سوی نیروهای ترکیه قرار داشته اند و این کشور با اقدامات وحشیانه توانست عفرین و سایر مناطق را تحت کنترل خود دربیاورد.

خلیل همچنین تأکید کرد که آنها تا زمان آزادسازی تمامی مناطق اشغالی آرام نخواهند شد و به مقاومت خود علیه اشغالگران و تروریسم ادامه خواهند داد.

وی اظهار کرد: اگر حزب دموکراتیک کردستان سوریه با نیروهای ترکیه در حمله علیه کریلا مشارکت کند، ما دست روی دست نخواهیم گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک رهبر کرد سوریه: آماده گفت وگو با دمشق هستیم

یک رهبر کرد سوریه: آماده گفت وگو با دمشق هستیم