مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-20اقتصادي

توصیه هایی برای مسافران ترکیه در تعطیلات عید قربان


همزمان با آغاز تعطیلات بلند عید قربان در ترکیه و موج سفری که از ایران و دیگر نقاط به سمت این کشور راه افتاده، انجمن تحقیقات تنفسی ترکیه توصیه هایی برای سفر ایمن در این کشور داشته است.

- همزمان با آغاز تعطیلات بلند عید قربان در ترکیه و موج سفری که از ایران و دیگر نقاط به سمت این کشور راه افتاده، انجمن تحقیقات تنفسی ترکیه توصیه هایی برای سفر ایمن در این کشور داشته است.

مهدی عباسی ـ کارشناس گردشگری و پژوهشگر بازار گردشگری ترکیه ـ درباره این توصیه ها به ایسنا گفت: با پایان محدودیت های کرونا و تعطیلات 9 روزه عید قربان در ترکیه، شهروندان این کشور پس از گذشت یک سال محدودیت، با خیال آسوده به تعطیلات رفتند.

با این وجود، پزشکان متخصص همچنان هشدار می دهند نباید احتیاط را نادیده گرفت.

او همچنین به توصیه های عضو هیأت مدیره انجمن تحقیقات تنفسی ترکیه (TUSAD) به شهروندان ساکن در این کشور اشاره کرد که تاکید شده قبل از تعطیلات، دُز دوم واکسن را حتما دریافت کنند و از قوانین ماسک، فاصله و بهداشت همچنان پیروی کنند.

این کارشناس گردشگری ادامه داد: انجمن تحقیقات تنفسی ترکیه به شهروندان این کشور پیشنهاد کرده مقاصد سالم تر و دور از ازدحام جمعیت را برای تعطیلات انتخاب کنند و از دولت ترکیه خواسته برای مسافران خارجی که برای گذراندن تعطیلات به ترکیه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای مسافران ترکیه در تعطیلات عید قربان

توصیه هایی برای مسافران ترکیه در تعطیلات عید قربان