مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 17:202021-07-19سياسي

رونمایی از «دختر مو شرابی» در مشهد


نویسنده رمان «دختر مو شرابی» در مراسم رونمایی از این اثر با اشاره به حساسیت ها از نام کتابش، گفت: «دختر مو شرابی» که به اسمش حساس شده اید، همان دختری است که حاج قاسم می گفت دختر من و شماست.

- ایسنا/خراسان رضوی نویسنده رمان دختر مو شرابی در مراسم رونمایی از این اثر با اشاره به حساسیت ها از نام کتابش، گفت: دختر مو شرابی که به اسمش حساس شده اید، همان دختری است که حاج قاسم می گفت دختر من و شماست.

محمد حسین زاده در نشست رونمایی، نقد و بررسی کتاب دختر مو شرابی که عصر امروز، 28 تیر ماه، در کتابخانه مرکزی امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ایده رمان دختر مو شرابی از روایت صفحه آخر کتاب که اشاره به سی ویکمین نامه امام علی(ع) به فرزند خود دارد، به ذهنم آمد که فرمود پسرم درست است که من به اندازه پیشینیان عمر نکردم اما در کردار آن ها نظر افکندم؛ در اخبارشان اندیشیدم و در آثارشان سیر کردم تا آن جا که گویا یکی از آنان شده ام بلکه با مطالعه تاریخ آنان گویا از اول تا پایان عمرشان با آنان بوده ام .

وی با اشاره به این که شناخت تاریخ کشور در بین جوانان بسیار کم است، افزود: به مدارس بسیاری رفتم و با دانش آموزان گفت وگو کردم و به نتیجه رسیدم که خلا جدی در شناخت تاریخ معاصر کشورمان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از «دختر مو شرابی» در مشهد

رونمایی از «دختر مو شرابی» در مشهد