مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 11:502021-07-19سياسي

جزییات پرونده بزرگ فساد بانکی هزاران میلیاردی


دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده رستمی صفا به ریاست قاضی زرگر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده رستمی صفا امروز دوشنبه (28 تیرماه) به ریاست قاضی زرگر برگزار شد.

قاضی زرگر در ابتدای جلسه دادگاه ضمن اعلام رسمیت جلسه بیان کرد: قراردادی که بسته شده و قولی که داده شده باید به آن عمل شود، بر اساس مدارک پرونده سال 82 آخرین فرجه تسویه حساب بوده است اما اکنون در سال 1400 هنوز تسویه صورت نگرفته است.

وی با اشاره به احتمال کم کاری، اهمال و یا ترک فعل دست اندرکاران بانک ها در این پرونده اظهار کرد: در خصوص دست اندرکاران بانک ها از پرونده ها نقص گرفتیم و برگرداندیم تا رسیدگی شود، امیدواریم این نقص برطرف شود و ما نیز پیگیر هستیم.

قاضی زرگر با اشاره به ماده 358 قانون آیین دادرسی کیفری از حاضرین خواست تا نظم جلسه را رعایت کنند و از نماینده دادستان نیز خواست تا کیفرخواست را قرائت کند.

نماینده دادستان ضمن قرائت کیفرخواست گفت: این پرونده از بزرگ ترین پرونده های بانکی کشور است که متهم ردیف اول و سایر متهمان از ابربدهکاران کلان هستند؛ گردش کار این پرونده از سال 83 تنظیم شده است و طرف طلبکار و شکات این پرونده بانک های ملی، پارسیان، تجارت، توسعه صادرات و سپه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرونده بزرگ فساد بانکی هزاران میلیاردی

جزییات پرونده بزرگ فساد بانکی هزاران میلیاردی