مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 11:402021-07-19ورزشي

نوید روزهای درخشان برای تکواندو بستان آباد


نماینده بستان آباد در مجلس و رییس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی از خانه تکواندو بابایی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  نوری نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، رنجبرپور رییس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، واحدی دبیر هیات تکواندو استان، امینی مسئول کمیته شهرستان ها و بابایی رییس هیات تکواندو شهرستان بستان آباد در خانه تکواندو بابایی حضور یافته و وضعیت این رشته ورزشی در بستان آباد را بررسی کردند.

در این دیدار بابایی به عملکرد تکواندو بستان آباد در 2 سال اخیر پرداخته و ضمن تشکر از نماینده و فرماندار بستان آباد، عنوان کرد: این مجموعه ورزشی در مساحتی به وسعت 320 مترمربع در 3 طبقه و با هزینه کرد مبلغ 32 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی (آقای بابایی) احداث شده است.

وی افزود: حتی شیوع ویروس کرونا هم مانع پیشرفت تکواندو در بستان آباد نشده و طبق آمار بانک اطلاعاتی، تعداد تکواندوکاران این شهرستان در آقایان از 30 نفر به 170 نفر و در خانم ها از 30 نفر به 250 نفر افزایش یافته و این موضوع نوید روزهای درخشان برای تکواندو بستان آباد را می دهد.

انتهای پیام/60017


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوید روزهای درخشان برای تکواندو بستان آباد

نوید روزهای درخشان برای تکواندو بستان آباد