مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 11:102021-07-19پزشكي

در بهار امسال چند نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی در ایلام مراجعه کردند؟


مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: در سه ماهه اول امسال 56 هزار و 934 بیمه شده به سه مرکز درمانی سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده اند.

- ایسنا/ایلام مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: در سه ماهه اول امسال 56 هزار و 934 بیمه شده به سه مرکز درمانی سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده اند.

دکتر علیرضا رمضانی در نشست مجازی با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال 56 هزار و 934 بیمه شده به سه مرکز درمانی سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده اند که از این تعداد مراجعات، 7 هزار و 584 مورد مربوط به آزمایشگاه، 1757 مورد سونوگرافی، 3948 مورد رادیوگرافی، 234 بیمار، 637 مورد جراحی و 42 هزار و 738 نیز مربوط به درمانگاه است و روزانه در 2 شیفت صبح و عصر 1700بیمار به سه مرکز دی کلینیک، درمانگاه شماره 2 و درمانگاه دهلران به پزشکان عمومی و متخصص مراجعه می کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام ادامه داد: احداث سه درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان های آبدانان، سرابله و دره شهر در دستور کار قرار دارد که 2 درمانگاه آبدانان و سرابله در مرحله تامین و واگذاری زمین و درمانگاه دره شهر نیز با رایزنی های انجام شده با اداره راه و شهرسازی در دست اقدام است و احداث درمانگاه شماره 2 شهر ایلام در مرحله طراحی نقشه و دی کلینیک تامین اجتماعی ایلام در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بهار امسال چند نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی در ایلام مراجعه کردند؟

در بهار امسال چند نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی در ایلام مراجعه کردند؟