مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-19سياسي

پخش زنده مراسم روز عرفه حرم مطهر رضوی از رسانه ملی


همزمان با نهم ذی القعده مقارن با روز عرفه ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی از شبکه های مختلف رسانه ملی به صورت زنده به روی آنتن می رود.

- ایسنا/خراسان رضوی همزمان با نهم ذی القعده مقارن با روز عرفه ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی از شبکه های مختلف رسانه ملی به صورت زنده به روی آنتن می رود.

این ویژه برنامه در روز نهم ذی القعده مقارن با روز عرفه از ساعت 16 تا 19:20 با محوریت صحن پیامبر اعظم(ص) ویژه عموم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی به ایراد سخن می پردازد و دعای روح بخش عرفه نیز توسط حجت الاسلام والمسلمین اسلامی فر قرائت خواهد شد.

همچنین در ادامه سید حجت بحرالعلوم و هادی الهی از مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مدیحه سرایی و مرثیه خوانی می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری آستان قدس رضوی، ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی و دعای پرفیض عرفه منسوب به امام حسین(ع) از شبکه های یک سیما، شبکه ماهواره ای اصیل، خراسان رضوی و رادیو زیارت به صورت زنده از جوار بارگاه ملکوتی حضرت شمس الشموس علی ابن موسی الرضا(ع) به صورت مستقیم پوشش خواهند داد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش زنده مراسم روز عرفه حرم مطهر رضوی از رسانه ملی

پخش زنده مراسم روز عرفه حرم مطهر رضوی از رسانه ملی