مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-19سياسي

فلاحی مطرح کرد: قاچاق کالا توسط فرزندان وزراء و مدیران رانتی


قاچاق کالا توسط فرزندان وزراء و مدیران رانتی، از دست دادن فرصت های منطقه ای و وادادگی در برابر غرب و دلدادگی به آنان و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه 28 تیر ماه) گفت: این روزها که بر ملت عزیزمان سخت می گذرد سخن از انکار سرزمین سوخته ای است که منتقدان دولت مُثبِت و حامیان دولت منکر آنند.

نماینده مردم همدان در نداشتند و نهایتا موجب نارضایتی مردم و تعطیلی امور شدند، انتصابات و استخدام های بدون ضابطه و قانون در دستگا ه های مختلف، از دست دادن ظرفیت ها و فرصت های منطقه ای در پی وادادگی در مقابل غرب و دلدادگی به آنان نمونه هایی از این سرزمین سوخته است.

  فلاحی خاطرنشان کرد: امروز دیگر مردم تفاوت کار سرهنگ و حقوقدان را دیده اند و شاهد آن حضور میلیونی پای بدن پاره پاره سردار دل ها و محسن حججی ها بود که در میدان کار خالصانه کردند و نام ماندگار به یادگار گذاشتند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم.

نه جای تعطیلی تابستانه و از دادن فرصت ها برای مجلس انقلابی است و نه جای مماشات برای برخورد با مفسدان اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی برای دستگاه قضا و نه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی مطرح کرد: قاچاق کالا توسط فرزندان وزراء و مدیران رانتی

فلاحی مطرح کرد: قاچاق کالا توسط فرزندان وزراء و مدیران رانتی