مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-19سياسي

چالش های صنعت خاویار به فناوران معرفی شد


ششمین همایش ملی و نمایشگاه خاویار و صنایع وابسته برگزار و چالشهای این صعنت معرفی شدند.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، ششمین همایش ملی و نمایشگاه خاویار و صنایع وابسته با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور فعالان دانش بنیانی و نمایندگانی از صنایع مرتبط برگزار شد تا چالش ها ارائه و روش های فناورانه پاسخ گویی به آنها ارائه شود.

محمود شایسته مدیر طرح شبکه محصول سالم از مزرعه تا سفره درباره برگزاری این رویداد، گفت: این همایش با محورهای بررسی وضعیت تولید ماهیان خاوریاری در ایران و جهان ، صادرات، بازارهای هدف و چالش ها ، مدیریت بهداشت، بیماری و تغذیه ، استانداردسازی در صنعت خاویار و غیره برگزار شد.

وی افزود: برای برگزاری این رویداد، سازمان های شیلات، دامپزشکی، موسسه علوم تحقیقات شیلاتی، کانون هماهنگی دانش صنعت و بازار آبزیان نیز مشارکت داشتند.

مدیر طرح شبکه محصول سالم از مزرعه تا سفره همچنین گفت: یکی از برنامه های جنبی این رویداد برگزاری نمایشگاهی از دستاوردها و نیازهای فناورانه این حوزه بود که آخرین محصولات را به نمایش گذاشته بود.

شایسته ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود بیش از 175 مزرعه فعال در زمینه پرورش ماهیان خاویاری در 21 استان کشور فعالیت دارند که با توسعه پرورش ماهیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های صنعت خاویار به فناوران معرفی شد

چالش های صنعت خاویار به فناوران معرفی شد