مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 07:102021-07-19سياسي

حق واقعه غدیر به خوبی ادا نشده است


حق واقعه غدیر به خوبی در جامعه ادا نشده است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: حق واقعه غدیر به خوبی در جامعه ادا نشده است.

حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز (28 تیرماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی ابهر، با اشاره به در پیش بودن عید غدیر، عنوان کرد: یکی از پدیده ها و حماسه های بزرگ که می توان آن را ابرحماسه تاریخ نامید، غدیر خم است.

وی با اشاره به یکی از روایات مشهور شیعه و سنی از پیامبر اکرم (ص) که فرمودند: هر کسی بمیرد در حالی که امام زمان خود را نشناخته باشد، به مرگ جاهلی مرده است؛ اهمیت شناخت امام و پرداختن به موضوعات امامت، ولایت و غدیر در جامعه را مورد تاکید قرار داد.

این مسئول با بیان اینکه نخبگان فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی منطقه را ملزم به تبیین جایگاه امامت و غدیر در سطح جامعه دانسته و ادامه داد: مردم و مسئولان باید در برنامه ریزی های فرهنگی خویش به موضوع غدیر و به ویژه پاسداشت دهه امامت و ولایت اهتمام جدی را داشته باشند.

امام جمعه ابهر به تشریح برنامه های پیش بینی شده شهرستان در دهه امامت و ولایت پرداخت و افزود: در طول این دهه برنامه های ارزشمندی همچون یادواره شهدای پاسدار حریم ولایت خواهیم با حضور آیت الله سید احمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان، گردهمایی علما شهرستان تحت عنوان یادواره شهدای روحانیت، تکریم 110 نفر از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق واقعه غدیر به خوبی ادا نشده است

حق واقعه غدیر به خوبی ادا نشده است