مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-19اقتصادي

10 پروژه سازگاری با کم آبی در زنجان اجرا می شود


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: در قالب شورای حفاظت منابع آب استان و سازگاری با کم آبی 10 پروژه در استان زنجان مصوب شده و اجرایی می شود.

- با بیان اینکه ورودی آب به چهار سد استان زنجان نسبت به سال گذشته بیش از 70 درصد کاهش دارد، گفت: در این میان مدیریت مصرف آب در استان باید به جد مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در قالب شورای حفاظت منابع آب استان و سازگاری با کم آبی 10 پروژه مصوب شده است، اظهار کرد: این تعداد پروژه با همکاری جهاد کشاورزی استان زنجان و شرکت آب و فاضلاب اجرا می شود و پیشنهادت اجرایی ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: برخی از این پروژه ها طی دو ماه آینده قابلیت اجرا شدن را دارند و برخی هم زمان بر است ولی در مدیریت مصرف آب بسیار موثر خواهد بود.

افشاری تاکید کرد: سازگاری با کم آبی و برخوداری عادلانه از منابع آبی مورد تاکید شرکت آب منطقه ای زنجان است.

وی با بیان اینکه در طرح سازگاری با کم آبی، مباحث آب های سطی و زیر زمینی مطرح است، ابراز داشت: اگر در خصوص آب های زیر زمینی صرفه جویی بکنیم جزو منابع استراتژیک محسوب شده و در آینده کمتر دچار مشکل خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه در خصوص آب های سطحی که برداشت سنتی است مشکل نداریم، افزود: تاکنون سدهایی که در حوزه آبریز قزل اوزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 پروژه سازگاری با کم آبی در زنجان اجرا می شود

10 پروژه سازگاری با کم آبی در زنجان اجرا می شود