مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 18:152021-07-18سياسي

عذرخواهی پیشکش! دشمن را تبرئه نکنید


به خاطر اشتباه در اعتماد به آمریکا و فرصت سوزی ها در این سا ل ها، اگر نمی خواهید از ساحت ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنید، نکنید، این عذرخواهی پیشکش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس دکتر یدالله جوانی در یادداشتی تحت عنوان عذرخواهی پیشکش! دشمن را تبرئه نکنید نوشت: در جملات و عبارت های زیر با دقت تأمل کنید؛ چرا که امام علی(ع) فرمودند: فانما البصیر من سمع فتفکر ؛ انسان با بصیرت هر آنچه را که می شنود، مورد تفکر و تأمل قرار می دهد.

1ـ رییس جمهور در جلسه هیئت دولت در روز چهارشنبه هفته گذشته گفت: اگر اصل 60 قانون اساسی مورد احترام بود و در اوایل آذر لطمه نمی خورد و اگر 11 آذر را نداشتیم، در اسفند ماه تحریم برداشته شده بود و امروز مردم می دیدند چه شرایطی بر کشور حاکم بود و فروردین و اردیبهشت و خرداد و تیر دیگری را می دیدیم.

2ـ حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور بعد از اظهارات آقای روحانی درباره اصل 60 قانون اساسی گفت: اگر اصل 60 قانون اساسی تمام و کمال اجرا می شد و امور اجرایی کاملا به رییس جمهور و وزرا واگذار می شد، برجام به نتیجه رسیده بود و تحریم برداشته می شد و امروز شاهد این مسائل و مشکلاتی که در ارتباط با برجام با آن مواجه هستیم، نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی پیشکش! دشمن را تبرئه نکنید

عذرخواهی پیشکش! دشمن را تبرئه نکنید