مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 18:152021-07-18دانش

معضل کمبود خوابگاه در دانشگاه فرهنگیان خوزستان


رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: اگر امسال آموزش حضوری شود، هزار دانشجو اکنون بدون خوابگاه هستند و اگر دانشجویان جدید نیز جذب شوند، حدود 2 هزار و 600 دانشجو، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: اگر امسال آموزش حضوری شود، هزار دانشجو اکنون بدون خوابگاه هستند و اگر دانشجویان جدید نیز جذب شوند، حدود 2 هزار و 600 دانشجو، خوابگاه دانشجویی ندارند و برای مهر ماه با یک فاجعه روبرو هستیم و اگر به فکر نباشیم با معضل مواجه خواهیم شد.

حسن جرفی امروز (27 تیر) در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رسالت سنگین تامین معلم بر عهده دانشگاه فرهنگیان است و با توجه به ماموریت خاص که پیش از سال 93 به نام مراکز تربیت معلم بوده و پس از آن به عنوان دانشگاه فرهنگیان ماموریت خود را ادامه داد، ما توانستیم از سال 95 تاکنون، از حدود 650 دانشجومعلم با 6 مرکز در سطح استان اکنون به 7 هزار دانشجو معلم و 13 مرکز تربیت معلم در سطح استان، برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از نظر کمی و کیفی و جذب دانشجومعلم و راه اندازی مراکز تربیت معلم در سطح کشور جزو رتبه های اول تا سوم کشوری هستیم.

در طی دو سال قبل مراکز مهارت آموزی را در ایذه، باغملک، دشت آزادگان، شادگان، شوش و اکنون نیز در خرمشهر راه اندازی کردیم و اکنون در حال آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل کمبود خوابگاه در دانشگاه فرهنگیان خوزستان

معضل کمبود خوابگاه در دانشگاه فرهنگیان خوزستان