مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-18حوادث

وقوع 6 آدم ربایی در گلستان/ سرنوشت مجهول مرد مفقودشده 86 ساله


رییس پلیس آگاهی گلستان با اشاره به وقوع 6 آدم ربایی در گلستان گفت: ربایش شدگان هر پنج پرونده افراد بالای 30 سال بوده که با انگیزه های اختلافات مالی ربوده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی مروتی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار کرد: در سال جاری شاهد 13 درصد افزایش وقوع و 6 درصد افزایش کشف داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه 18 باند سرقت در گرگان شناسایی و دستگیر شدند و اکثر آنها معتاد هستند، ادامه داد: بیشترین سرقت ها توسط معتادان انجام می شود.

رییس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: وقوع قتل در سال جاری 14 درصد افزایش داشته اما 156 درصد وقوع قتل های استان در این مدت کشف شده است.

مروتی گفت: امسال 6 آدم ربایی وقوع پیوسته که پنج فقره آن کشف شده و یک فقره هم فردی 36 ساله است که با انگیزه و موضوع مواد مخدر به وقوع پیوسته که اقدامات لازم برای آن در حال انجام است.

وی گفت: تمامی شهرستان ها به جز بندرترکمن افزایش وقوع جرائم داشته است.

رییس پلیس آگاهی گلستان در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص پرونده معین شریفی مفقودی در جنگل های کردکوی که جسد وی بعد از چندین ماه کشف شد، خاطرنشان کرد: پرونده از نظر ما کاملا جنایی است و پرونده در دست رسیدگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 6 آدم ربایی در گلستان/ سرنوشت مجهول مرد مفقودشده 86 ساله

وقوع 6 آدم ربایی در گلستان/ سرنوشت مجهول مرد مفقودشده 86 ساله