مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-18اجتماعي

فوت 500 معلول و سالمند مقیم مراکز نگهداری با شیوع کرونا


رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: هفته گذشته 800 دستگاه اکسیژن ساز توسط صندوق جمعیت ملل متحد تهیه و به سازمان بهزیستی تحویل داده شد و قرار است 200 دستگاه دیگر که در گمرک وجود دارد ترخیص شود و در اختیار بهزیستی قرار گیرد.

- رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: هفته گذشته 800 دستگاه اکسیژن ساز توسط صندوق جمعیت ملل متحد تهیه و به سازمان بهزیستی تحویل داده شد و قرار است 200 دستگاه دیگر که در گمرک وجود دارد ترخیص شود و در اختیار بهزیستی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا در آیین واگذاری همزمان 1000 دستگاه اکسیژن ساز (ساخت داخل) به مراکز سالمندان تحت پوشش بهزیستی بیان کرد: درحال حاضر حدود 51 هزار نفر از سالمندان، معلولان و بیماران روانی مزمن در بیش از هزار مرکز شبانه روزی سالمندان، معلولان و بیماران روانی مزمن، توسط موسسات غیردولتی و خیریه نگهداری می شوند و ماهانه به ازای هر فرد دو میلیون تومان توسط دولت کمک می شود و در مجموع دولت جمهوری اسلامی 100 میلیاردتومان در ماه را برای نگهداری از این 51 هزار نفر در مراکز شبانه روزی کمک می کند.

وی اظهار کرد: 55 هزار معلول ضایعه نخاعی و معلول شدید و خیلی شدید وابسته به بستر در منازل و در درون خانواده ها هستند که دولت ماهانه مبلغ یک میلیون تومان به عنوان حق پرستاری پرداخت می کند که مجموعا ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 500 معلول و سالمند مقیم مراکز نگهداری با شیوع کرونا

فوت 500 معلول و سالمند مقیم مراکز نگهداری با شیوع کرونا