مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-18ورزشي

گُلِ ریحان پژمرد، ریشه را دریابید!/حواشی فوتبال البرز را کیش و مات کرد


تیم فوتبال گل ریحان تنها نماینده فوتبال البرز در حالی به لیگ دسته دو سقوط کرد که حواشی دست بردار آن نیست، در ابتدای فصل تغییر کادر فنی پا بر گلوی تیم گذاشته بود و پس از گذراندن حواشی مبنی بر وجود تبانی و شرط بندی در تیم، - فارس پلاس-طیبه جواهری: زمین فوتبال در آسمان خاکستری البرز چنان گردوخاکی به پا کرده است که توان مقابله با آن برای کمتر کسی ممکن است، البته اگر عزمی برای مقابله و کنترل این بازی وجود داشته باشد.

روایت ما، داستان گل ریحانی است که از ابتدای لیگ فریاد ندارم و نمی توانم سرداد تا شاید کم محبت اش جبران شود اما دریغ از یک دست پدرانه ای بر سر این تیم! شاید هم گوش آقایان زیادی برای شنیدن مشکلات و رفع آن سنگین شده بود.

لیگ دسته یک و گل ریحان هر روز یک سرمربی را به خود می دید و رفت و آمد آقایان در این تیم از تردد در اتوبان تهران-کرج بیشتر شده بود.

البته که گاه و ناگاه اقدامتی برای بهبود و پیشرفت تیم صورت می گرفت اما زمان محدود بود و وقت تعویض سرمربی خیلی زودتر از موعد اتفاق می افتاد.

همین تغییرات یکی از علل اصلی به وجود آمدن گل ریحانی است که امروز به لیگ دسته دو سقوط کرده است! در اواخر نیم فصل دسته یک تیم گل ریحان طی چندین بیانیه و مصاحبه اعلام کرد که مسؤولان البرزی توجه لازم را به تنها نماینده خود ندارند و عزم رفتن از استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گُلِ ریحان پژمرد، ریشه را دریابید!/حواشی فوتبال البرز را کیش و مات کرد

گُلِ ریحان پژمرد، ریشه را دریابید!/حواشی فوتبال البرز را کیش و مات کرد