مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-18اقتصادي

ظرفیت های قانونی را برای کاهش دغدغه سرمایه گذار به کار گیریم


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت جدی گرفتن بحث بازاریابی در واحدهای تولیدی گفت:ظرفیت های قانونی را برای کاهش دغدغه سرمایه گذار به کار گیریم.

- ، حمید ملانوری صبح یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع خراسان جنوبی اظهار کرد: ما به سرمایه گذار فقط به عنوان یک فعال اقتصادی نگاه نمی کنیم بلکه او را یک خیر اجتماعی و زمینه سازی برای رفاه مردم می دانیم.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اشتغال زایی به همراه خود کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه دارد، بیان کرد: باید فرهنگ کار، تلاش و سرمایه گذاری را در خراسان جنوبی ایجاد کنیم و ایجاد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز برای همین اقدام است.

ملانوری گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان جنوبی می خواهیم میانبرهای قانونی برای رفع موانع تولید را بیابیم و در یک هم اندیشی جمعی مشکلات بر سر راه واحدهای تولیدی و صنعتی خراسان جنوبی را کاهش دهیم.

وی اظهار کرد: نباید این تصور ایجاد شود که ما در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال کسب منافع دولت هستیم بلکه عکس آن می خواهیم با استفاده از ظرفیت های قانونی موجود کار بخش خصوصی را تسهیل و نسبت به کاهش دغدغه های آنان اقدام کنیم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: ما از سرمایه گذارانی که توانمندی و صلاحیت داشته و امکانات و منابع استان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های قانونی را برای کاهش دغدغه سرمایه گذار به کار گیریم

ظرفیت های قانونی را برای کاهش دغدغه سرمایه گذار به کار گیریم