مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-18سياسي

محمودزاده: دولت جدید با بکارگیری وزراء کارآمد به داد مردم برسد


رییس فراکسیون اهل سنت مجلس از وضعیت تولید، تأمین وتوزیع برق در کشور انتقاد کرد و گفت: برق بخش صنعت، کشاورزی و حتی بیمارستان ها هم قطع می شود.

- رییس فراکسیون اهل سنت مجلس از وضعیت تولید، تأمین وتوزیع برق در کشور انتقاد کرد و گفت: برق بخش صنعت، کشاورزی و حتی بیمارستان ها هم قطع می شود.

آیا ادعای خودکفایی دولت در تولید برق درست است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال محمودزاده در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رییس جمهور و اعضای هیئت دولت گفت: اینجانب و اکثریت نمایندگان مجلس با تصویب و اجرای لایحه رتبه بندی معلمان موافقیم.

ضروری است دولت به حقوق معلمان و معیشتشان توجه ویژه ای کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: این چه شیوه مملکت داری است که قیمت سیمان در عرض یک روز از کیسه 25 هزار تومان به 85 هزار تومان می رسد؟ مردم گرفتار و فاقد مسکن چه کنند؟ نماینده مردم مهاباد در مجلس در انتقادی از قطعی مکرر برق در کشور اظهار کرد: چرا دولت به فکر تولید و تأمین برق مورد نیاز نیست؟ در این شرایط سخت، برق بخش صنعت، کشاورزی و حتی بیمارستان ها هم قطع می شود.

آیا ادعای خودکفایی دولت در تولید برق درست است؟ مردم کشور تحت فشار کوله بری، زباله گردی، تأمین آب شرب و کالاهای اساسی مثل روغن، نان، برنج، تخم مرغ هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودزاده: دولت جدید با بکارگیری وزراء کارآمد به داد مردم برسد

محمودزاده: دولت جدید با بکارگیری وزراء کارآمد به داد مردم برسد