مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-18پزشكي

آغاز مرحله چهارم کارآزمایی بالینی واکسن کنژوگه در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: مرحله چهارم کارآزمایی بالینی واکسن کنژوگه با مشارکت 3000 زنجانی برای بررسی میزان تاثیر این واکسن بر سیستم ایمنی بدن به زودی در استان آغاز خواهد شد.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: مرحله چهارم کارآزمایی بالینی واکسن کنژوگه با مشارکت 3000 زنجانی برای بررسی میزان تاثیر این واکسن بر سیستم ایمنی بدن به زودی در استان آغاز خواهد شد.

پرویز قزلباش ظهر امروز (27 تیرماه) در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه هفته گذشته 11 میلیون دُز واکسن کرونا وارد کشور شده و توزیع شده است، اظهار کرد: دیروز (26 تیرماه) 7500 دُز واکسن کرونا در استان زنجان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه اکنون واکسن های برکت و سینوفارم در مراکز تجمعی واکسیناسیون استان زنجان وجود دارد، افزود: گروه های هدف به صورت داوطلبانه حق انتخاب واکسن دریافتی را دارند و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از واکسن برکت شده است.

این مسئول با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا اختیاری بوده و هیچ کس نمی تواند فردی را مجبور به تزریق واکسن کند، تصریح کرد: در هیچ نقطه استان زنجان هیچ کس حق ندارد مردم را مجبور به تزریق واکسن کرونا کند و تنها مجاز به راهنمایی افراد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله چهارم کارآزمایی بالینی واکسن کنژوگه در زنجان

آغاز مرحله چهارم کارآزمایی بالینی واکسن کنژوگه در زنجان