مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-18سياسي

مدیران محصور در کنفرانس ها و همایش ها گره ای از مشکلات باز نمی کنند


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر لزوم معرفی وزرایی کارآمد و فسادستیز در دولت آینده تأکید کرد: مدیران محصور و نشسته در کنفرانس ها و همایش ها گره ای از مشکلات کشور باز نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور با اشاره به وجود برخی مشکلات و بحرانها در کشور اظهار داشت: اگر امروز قیمت های سر به فلک کشیده اجناس پدران را شرمنده خانواده هایشان کرده و اگر مشکلات تولید و سوءمدیریتها باعث بیکاری جوان ها شده است، از پیشگاه ملت ایران عذرخواهی می کنیم.

وی ادامه داد: بگذار کسانی که قدرت کافی داشتند ولی با سیاست های غلط مشکلات را مردم را تشدید کردند امروز در قاب رسانه ها دم از کمبود اختیارات بزنند و تقصیر را گردن گرمای تابستان و جریان مقابل بیندازند.

  وی افزود: بگذار کسانی که با تدابیر غلط باعث مهاجرت جوانان شدند سیاست های فرهنگی کشور را باعث این مسئله عنوان کنند؛ بگذار کسانی که هشت صال فرصت تولید و توسعه را با چشم امید دوختن به خارجی ها از بین بردند امروز ژست قهرمانی بگیرند.

اگرچه مسئولان اجرایی زبان و شجاعت عذرخواهی ندارند اما مردم ما با نجابت صبر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران محصور در کنفرانس ها و همایش ها گره ای از مشکلات باز نمی کنند

مدیران محصور در کنفرانس ها و همایش ها گره ای از مشکلات باز نمی کنند