مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-18فرهنگي

اهدای 270 جلد کتاب به روستای سرتشنیز چهارمحال و بختیاری


فرهنگسرای اندیشه در ادامه فعالیت های پایگاه نذر و اهدای کتاب، 270 جلد کتاب به روستای سرتشنیز چهارمحال و بختیاری ارسال کرد.

- به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، پایگاه نذر و اهدای کتاب برای تجهیز کتابخانه های مناطق محروم کشور با همت خیرین، توسط فرهنگسرای اندیشه راه اندازی شده است.

در این پویش از عموم مردم، کتاب خوان ها، مدیران و مسئولان فرهنگی کشور، هنرمندان و .

دعوت شده تا کتاب های خوانده شده و آثاری که در کتابخانه شان بدون استفاده مانده است را به پایگاه نذر و اهدای کتاب در فرهنگسرای اندیشه اهدا کنند تا این محصول فرهنگی ارزشمند به صورت رایگان در اختیار دیگر افراد قرار گیرد.

پویش نذر و اهدای کتاب حرکتی مردمی است که به نذوراتی شباهت دارد که مردم کشورمان در مناسبت های مختلف با نیت خیرخواهانه انجام می دهند اما در این طرح به جای اهدای غذای جسم، با اهدای کتاب که غذای روح انسان است افراد از سرچشمه های معرفت بی نیاز می شوند.

این پویش علاوه بر آن که فرهنگ مطالعه را در بین ایرانیان نهادینه سازی می کند، نقش به سزایی در گسترش و انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی از طریق یار مهربان دارد.

بها دادن به کتاب به عنوان یکی از مهم ترین ابزار فرهنگی عصر حاضر برکات گسترده ای دارد که از آن جمله می توان به تلاش برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 270 جلد کتاب به روستای سرتشنیز چهارمحال و بختیاری

اهدای 270 جلد کتاب به روستای سرتشنیز چهارمحال و بختیاری