مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-18اقتصادي

دولت مقصر نابسامانی وضعیت دامداران/ تخصیص ارز 4200 تومانی درست اجرا نشد


نماینده مردم تویسرکان در مجلس عدم نظارت درست دولت را دلیل نابسامانی وضعیت دامداران دانست و گفت: دولت باید درخصوص نحوه اجرای تخصیص ارز 4200 بر نهاده های دامی پاسخگو باشد.

- محمدمهدی مفتح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه دامداری به عنوان یکی از مشاغل سنتی از دیرباز بین مردم در شکل های مختلف مطرح بوده که به تدریج در سال های اخیر شکل صنعتی به خود گرفته است اظهار کرد: صنعتی شدن دامداری، ضمن کاهش قیمت تمام شده، کیفیت محصول به ویژه با مراقبت های دامپزشکی را بالا می برد.

وی با بیان اینکه دامداری نیازمندی های از جمله تامین خوراک دام را دارد که باید به شکل درستی انجام شود گفت: تولیدات دامی امروز نقش عمده در زندگی مردم دارد؛ البته این مهم در خصوص مرغداری ها هم صدق می کند که دولت باید به آن ها توجه ویژه داشته باشد.

نماینده مردم تویسرکان در و افزایش شدید قیمت در بازار مواجه شدیم که هنوز هم وضعیت با ثباتی در بازار این محصولات نداریم.

مفتح با بیان اینکه امروز ما از یک سو با نارضایتی تولیدکننده به دلیل به صرفه نبودن تولید و از سوی دیگر گرانی محصول برای مصرف کننده را در کشور شاهد هستیم تاکید کرد: این نابسامانی متاسفانه وجود دارد و بدون دخالت دولت حل نمی شود؛ البته ورود درست و با رعایت قواعد و قوانین! نماینده مردم تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مقصر نابسامانی وضعیت دامداران/ تخصیص ارز 4200 تومانی درست اجرا نشد

دولت مقصر نابسامانی وضعیت دامداران/ تخصیص ارز 4200 تومانی درست اجرا نشد