مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:202021-07-18اقتصادي

جاده بجنورد-جنگل گلستان به دولت سیزدهم رسید/ وعده چندباره رییس جمهور، هوایی بود!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، استان خراسان شمالی که در لبه ی شرقی مرز ایران قرار دارد، نام خراسان شمالی را از خراسان بزرگ گرفته و نام  شمالی اش را از شمال کشور به ارث برده است و شاید همین مسئله، موجب شده این استان در بسیاری از طرح های توسعه عقب بیفتد؛ چراکه در هر طرح و پروژه ای استان گلستان گلیم خود را از آب کشیده و خراسان رضوی نیز به خاطر موقعیت سیاحتی زیارتی خود، به صورت اتو پایلوت موردتوجه قرارداد اما کمتر مسئولی به این حلقه وصل مهم دقت می کند.

خراسان شمالی مسیر جاده ای و توقفگاه مهمی برای میلیون ها مسافری است که از این مسیر به شمال کشور و یا زیارت امام رضا (ع) در مشهد روانه می شوند، پس خیلی عجیب نیست که از مسئولان مطالبه شود تا به رشد فیزیکی این استان اهمیت بدهند.

بازی دوسر باخت و چوب دوسر طلا سال 87 کلنگ چهار بانده کردن جاده مرگ به زمین خورد و همه با خرسندی نوید تمام شدن تصادفات جاده بجنورد به گلستان را فریاد زدند اما این خرسندی، لحظه ای بوده و در همان تک کلنگ ناقابل که بر قلب زمین کوبیده شد خلاصه شد.

      گویا بعد از کلنگ زنی به مطالعه و تحقیق برای پیش بردن این پروژه پرداخته شد که البته جالب توجه است این پروژه چه موارد تخصصی متفاوتی داشته که چهار سال آزگار مطالعه ی آن به طول انجامید و نهایتاً در سال 90 الی 91 آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده بجنورد-جنگل گلستان به دولت سیزدهم رسید/ وعده چندباره رییس جمهور، هوایی بود!

جاده بجنورد-جنگل گلستان به دولت سیزدهم رسید/ وعده چندباره رییس جمهور، هوایی بود!