مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-18سياسي

روند احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان جنوبی شتاب می گیرد


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان جنوبی از اساسی ترین پروژه ها و اقدامات فرهنگی است که در دستور کار استان قرار دارد، - یه گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسئولان از مکان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی با هدف رصد و ارزیابی روند اجرای کار و پیشرفت فیزیکی این پروژه بازدید کرد.

استاندار خراسان جنوبی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی را از بزرگترین مراکز فرهنگی و تفریحی استان دانست و اظهار داشت: این موزه به جهت اینکه بر پایه معرفی واقعیت های دفاع مقدس، ایثارگری هایی که مردم در طول 8 سال دفاع مقدس داشته اند و مبارزات دوران پیروزی انقلاب احداث می شود، بسیار ارزشمند است.

ملانوری با تأکید بر اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در معرفی قطعه ای مهم از تاریخ انقلاب اسلامی نقش دارد، بیان داشت: این مکان به عنوان مرکزی برای آشنایی نسل های آینده با فرهنگ ایرانی اسلامی و انتقال آموزه های شهادت، ایثار، از خودگذشتگی، صبر و گذشت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان جنوبی از اساسی ترین پروژه ها و اقدامات فرهنگی است که در دستور کار استان قرار دارد، ادامه داد: در زمینه اقدامات اجرایی در این پروژه، تاکنون زمین مورد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان جنوبی شتاب می گیرد

روند احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان جنوبی شتاب می گیرد