مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-18فرهنگي

داوری پنجمین دوسالانه «کارتون کتاب» به پایان رسید


داوران داخلی و خارجی پنجمین دوسالانه بین المللی «کارتون کتاب» با بررسی و ارزیابی 1200 اثر، آثار برگزیده و شایسته تقدیر این دوسالانه را در سال 1400 در دو بخش حرفه ای و آماتور انتخاب کردند.

- داوران داخلی و خارجی پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب با بررسی و ارزیابی 1200 اثر، آثار برگزیده و شایسته تقدیر این دوسالانه را در سال 1400 در دو بخش حرفه ای و آماتور انتخاب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو با شاخص هایی چون توانایی برقراری ارتباط میان اثر و مخاطب عام، نزدیک و مرتبط بودن آثار به موضوعات، خلاقیت در ایده و اجرا، نوآوری و ابتدا کردن و در نهایت تکنیک، مورد داوری قرار گرفتند.

مسعود شجاعی طباطبایی، دبیر و یکی از داوران پنجمین دوسالانه کارتون کتاب در این باره گفت: به طور کلی قضاوت کار بسیار دشواری است و در هرحال عده زیادی از چرخه داوری حذف و تعداد معدودی برگزیده می شوند.

امروز در این جلسه آثار ارسالی به دبیرخانه این رویداد طی چند مرحله مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در نهایت 8 اثر که بیشترین امتیاز را از داوران دریافت کردند، در قالب 3 اثر برگزیده و 5 اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند.

وی با اشاره به حضور چشمگیر هنرمندان ایرانی در این رویداد گفت: خوشبختانه از مجموع بیش از 660 هنرمند شرکت کننده در این رویداد، شاهد حضور بیش از 260 هنرمند ایرانی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری پنجمین دوسالانه «کارتون کتاب» به پایان رسید

داوری پنجمین دوسالانه «کارتون کتاب» به پایان رسید