مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-18ورزشي

حضور بدون ملاحظه در کنار زاینده رود جان شهروندان را به مخاطره می اندازد


تجمعات بدون ملاحظه در کنار زاینده رود ممکن است در آینده مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کند که از همه شهروندان درخواست داریم ضمن بهره مندی از این اتفاق میمون و مبارک به گونه ای برنامه ریزی کنند که جان خود و عزیزانشان به مخاطره نیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در صد و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع)، در پیش داشتن عید قربان را نیز تبریک گفت و اظهار کرد: عید قربان عید تجلی بندگی خالصانه است، مقداری نسبت به اعیاد و موالیدی که در روزهای خاصی در طول سال داریم و می تواند بهانه ای برای شادابی و نشاط مردم باشد کم می پردازیم، امید دارم از این دو عید بزرگ نهایت استفاده را علیرغم تمام محدودیت ها در جهت نشاط و شادابی اجتماعی داشته باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه از اداره کل روابط عمومی شهرداری و معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی درخواست کرد همه تلاش خود را با کمک مردم برای تزیین و چراغانی شهر داشته باشند و تأکید کرد: حتماً این ایام را مردم باید متفاوت ببینند.

تجمعات بدون ملاحظه در کنار زاینده رود در آینده مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می کند وی افزود: با ورود آب به رودخانه زاینده رود این روزها شاهد حضور مردم در پارک ها و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بدون ملاحظه در کنار زاینده رود جان شهروندان را به مخاطره می اندازد

حضور بدون ملاحظه در کنار زاینده رود جان شهروندان را به مخاطره می اندازد