مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-18ورزشي

لباس ایرانی - اسلامی برای کاروان ایران/ «زیبایی» که زشت رونمایی شد!


لباسی که برای کاروان ورزش ایران در بازی های المپیک در نظر گرفته شده بود نسبت به دوره های گذشته زیبایی های بیشتری دارد اما برخلاف ادوار قبلی این بار رونمایی «زشتی» از آن شد تا به چشم نیاید.

- ، یکی از اقدامات متفاوت و جدیدی که کمیته ملی المپیک برای این دوره بازی های المپیک انجام داد، طراحی لباس اعضای کاروان اعزامی به توکیو زیر نظر کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود تا چالش هایی که پنج سال پیش و قبل از بازی های المپیک ریو برای این کمیته و مسئولان وقتش ایجاد شده بود، تکرار نشود.

به هر حال لباس و طراحی آن برای ورزشکاران المپیکی مقوله مهمی است که می تواند دست مایه ای برای قضاوت چگونگی حضور کشورها در المپیک - به خصوص پیش از آغاز مدال آوری ها- باشد، این قضاوت از همان مراسم افتتاحیه که جذاب ترین و سنتی ترین بخش بازی های المپیک است، آغاز می شود.

جاییکه در آن ورزشکاران هر کشور با لباسی متحدالشکل که معرفِ هویت و فرهنگ شان است، مقابل هزاران تماشاگر حاضر در محلِ افتتاحیه و میلیون ها ببیننده تلویزیونی رژه می روند.

اهمیت همین مسئله و جلوگیری از انتقاداتی که پیش از المپیک ریو کاروان ایران را به حاشیه برد، پای صاحب نظران و طراحان حوزه مد و لباس را به کمیته ملی المپیک باز کرد تا طراحی پوشش مسافران توکیو فنی تر از همیشه انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس ایرانی - اسلامی برای کاروان ایران/ «زیبایی» که زشت رونمایی شد!

لباس ایرانی - اسلامی برای کاروان ایران/ «زیبایی» که زشت رونمایی شد!