مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-18سياسي

کانون «شهرپاک ، خانه پاک» ایلام هر هفته به یک محله می رود


کانون «اندیشه های شهر پاک،خانه پاک» در دانشگاه پیام نور با هدف پاکسازی محله به محله تشکیل شده و اعضای کانون هر هفته یکی از مناطق شهر ایلام را از زباله پاک می کند.

- ایسنا/ایلام کانون اندیشه های شهر پاک،خانه پاک در دانشگاه پیام نور با هدف پاکسازی محله به محله تشکیل شده و اعضای کانون هر هفته یکی از مناطق شهر ایلام را از زباله پاک می کند.

دکتر امیر عبدالحسینی ،موسس این کانون در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کانون اندیشه های شهر پاک ،خانه پاک دانشگاه پیام نور مرکز ایلام در ابتکار و اقدامی خودجوش، زیبا، ارزشمند و ستودنی و به منظور فرهنگ سازی در جامعه؛ اقدام به پاکسازی محله های شهر ایلام کرده است.

وی از پاکسازی بلوار امام علی(ع) و جمع آوری 16 کیسه زباله در این بلوار خبر داد، تصریح کرد: کانون اندیشه های شهر پاک خانه پاک با هدف پاکسازی بلوارها،پارک ها و مکان های تفریحی و مذهبی داخل شهر ایلام ، شناسایی نقاط ضعف و نقصان امکانات لازم جهت داشتن شهر و یا محله پاک را از اهداف این کانون عنوان کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور ایلام ارائه پیشنهادات لازم و ضروری به شهرداری و شورای شهر بعد از هر جلسه پاکسازی و آموزش های علمی لازم به رفتگران جهت افزایش و بهینه کردن عملکرد کاری را از اهداف دیگر این کانون اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون «شهرپاک ، خانه پاک» ایلام هر هفته به یک محله می رود

کانون «شهرپاک ، خانه پاک» ایلام هر هفته به یک محله می رود