مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 21:402021-07-17فرهنگي

واکنش خواننده «نهانخانه دل» به جایزه کن فرهادی


در پی کسب جایزه بزرگ هیات داوران از هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن توسط «قهرمان»، بیژن بیژنی (خواننده «نهانخانه دل») که در تیتراژ پایانی فیلم از موسیقی آن بهره گرفته شده است، - در پی کسب جایزه بزرگ هیات داوران از هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن توسط قهرمان ، بیژن بیژنی (خواننده نهانخانه دل ) که در تیتراژ پایانی فیلم از موسیقی آن بهره گرفته شده است، پیام تبریکی را خطاب به اصغر فرهادی، کارگردان فیلم منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خواننده قطعه نوایی نوایی در متنی که منتشر کرده، آورده است: فیلم قهرمان به کارگردانی و نویسندگی استاد اصغر فرهادی برنده جایزه بزرگ هیأت داوران جشنواره کن امسال شد.

او تنها فیلمساز ایرانی است که در کارنامه اش اسکار گرفته است.

نگاه ظریف و هنرمندانه جناب فرهادی به مسائل فرهنگی و اجتماعی ایران و همین طور شناخت خوب و دقیق او از سینما او را در جهان پرآوازه کرده.

من بسیار خرسندم که تیتراژ پایانی فیلم قهرمان از موسیقی نهانخانه دل کار مشترک منِ کمترین با موسیقی درخشان استاد روشن روان استفاده شده، صمیمانه ترین تبریکاتم را تقدیم استاد بی بدیل سینمای ایران جناب اصغر فرهادی می کنم و آرزو می کنم که همواره در عرصه های سینمای بین المللی بدرخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خواننده «نهانخانه دل» به جایزه کن فرهادی

واکنش خواننده «نهانخانه دل» به جایزه کن فرهادی