مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 17:502021-07-17سياسي

ضرورت رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا برای آحاد جامعه


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد مبتلایان روز به روز گسترش و افزایش می یابد و علت آن عدم رعایت شیوه نامه ها و دستورالعمل های ستاد کروناست که آحاد جامعه باید برای رعایت این دستورالعمل ها حساس باشند.

- حسین کلانتری در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد به آمار ارائه شده توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: تقریبا آمار نگران کننده بود تعداد مبتلایان روز به روز گسترش و افزایش پیدا می کند و علت آن عدم رعایت شیوه نامه ها و دستورالعمل های ستاد کروناست که باید آحاد جامعه برای رعایت این دستورالعمل ها حساس باشند.

وی با بیان این که باید حس مسئولیت پذیری در همه سطوح وجود داشته باشد، اظهار کرد: کارکنان دستگاه های اجرایی نسبت به رعایت کامل دستورالعمل ها و استفاده از ماسک همه را ملزم کنند و اگر کسی رعایت نکرد به دادگاه تخلفات اداری ارجاع داده شود و همچنین خدمات اداری به کسانی داده شود که پروتکل ها را رعایت کرده و به سلامت خود و جامعه می اندیشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات در اماکن مسقف جلوگیری شود در شهرستان های بویراحمد و گچساران و کهگیلویه حالت قرمز کرونا داریم و تجمع در اماکن مسقف بسیار خطرناک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا برای آحاد جامعه

ضرورت رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا برای آحاد جامعه