مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 14:052021-07-17سياسي

لزوم تعیین تکلیف وضعیت شورای شهر تویسرکان


همدان_تلاش همه مسئولان شهرستان تویسرکان ضمن حل مشکلات مردم این شهر باید ساماندهی وضعیت شورای این شهر باشد تا از بلاتکلیفی خارج شود.

- خبرگزاری مهر_گروه استان ها: مردم شهرستان تویسرکان در حالی در انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شرکت کردند که منتقد چهار سال دوره پیشین شورای این شهر بودند، اما با این وجود با حضور پرشور خود نمایش جدیدی از شور و شعور خود برای تعیین سرنوشت و تلاش برای تحول مثبت را در این شهرستان رقم زدند ولی متأسفانه جواب این حرکت مردم هنوز به طور شفاف مشخص نیست.

در تویسرکان 45 نفر در شورای اسلامی با شعارهای متنوع و تبلیغات انجام شده به رقابت پرداختند، مردم نیز بار دیگر برای ایفای نقشی سازنده برای اصلاح وضعیت جامعه در انتخابات شورا شرکت کردند، ولی گمان نمی کردند تعدادی از نامزدها از اعتماد مردم تویسرکان بار دیگر سوءاستفاده و عهد شکنی کنند و از راه نرسیده دوباره دست به تخلفات انتخاباتی بزنند.

در همین زمینه رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا در استان همدان از بازشماری آرای شورای شهر در برخی از شهرستان های استان در پی اعتراض برخی از نامزدهای بازمانده از شورا خبر داد.

با بیان اینکه به هیئت نظارت برخی از شهرستان های استان اجازه بازشماری آرا به صورت اتفاقی را داده ایم، افزود: در پی اعتراض ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف وضعیت شورای شهر تویسرکان

لزوم تعیین تکلیف وضعیت شورای شهر تویسرکان